BirPatiSever ben 12. Haftam bitince boyattim. Cok rahatladim valla. Doktorum(peronatolog prof onemli bir arastirmaci kendisi) amonyaksız boya ile 1. Trimesterde bile boyatabilecegimi soyledi. Ben de zaten oyle boya kullaniyodum eskiden. Hicbir sorun olmayacagini soyledi. 12 yi beklemeye bile gerek yok ama icin rahat edecekse bekle dedi. Hicbir sorun da yasamadim. Dogurana kadar surekli boyatirim ben 😛
Boya markası: inoa