Aykem Nöbetçi eczaneden alsan keşke, ben de senelerdir pozitifi beklemiş biri olarak seni çok iyi alıyorum. Ama böyle de çekilmez bir hal oluyor. Ben hep varsa var yoksa yok bende önüme bakayım diye hareket ettim. 4. Sene sonunda tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım 14. Haftamdayım hala gidip test alıp yapasım geliyor o kadar negatiften sonra hiç iki çizgiyi bir arada göremedim 🤷🏻♀️ Umudunu kaybetme rabbim hayırlı sağlıklı olanı nasip etsin inşallah 🤲