Sweetbabyy Kızlar doktoruma hiç sormamıştım filtre kahve içebilir miyim diye çünkü heryerde yasak yasak yazıyordu bende sorma gereği de bulunmadım dün öylesine bi konu içinde sordum yasak değil ki kim dedi içebilirsin dedi çook şaşırdım sizler içiyor musunuz
Deletedmom623737 Sweetbabyy Evet canım bende içiyorum haftada iki kere kahvesi az sütü bol doktorum bol sütlü tüket demişti Zaten doktorlar hiç bir şey için kısın demiyor sadece kararında olması gerektiğini söylüyor 🥰
FusunF Sweetbabyy çok içmezsen bir fincan içersen sorun olmaz canım benim doktorum öyle demişti kola bile iç dedi ama ben içmiyorum tabi sevmiyorum
MaBelle Sweetbabyy günde 1-2 bardak çay veya kahve içebilirsin demişti doktorum. Çay tüketirsem açık içmeye özen gösteriyorum, kahve olarak da bazen filtre kahve bazen de türk kahvesi sade olarak içiyorum. Tamamen yasak değil yani 🤗
Merveonay Sweetbabyy bende günde 2 defa kahve içiyorum canım ya mutlaka nescafe İçiyorum diğerinde ya bir Türk kahvesi ya filtre kahve mide bulantımı bastırıyor zinde tutuyor iyi geliyor 😂
Sweetbabyy Deletedmom623737 Ben sütlü içemiyorum ama sütü ayrı filtreyi sadece ayrı içerim içebilir miyim acana dedim ama yinede emin olamıyorum
Sweetbabyy FusunF Dün detaylı ya girdim yüzü göstermedi 3 kere baktı git kola iç gel dedi😂hiç kola içmeyem ben gittim kola içtim yüzünü yan döndü sonra
Selda0673 FusunF Aaa benim gittiğim doktor da cola iç dedi bana. Birde Türk kahvesi iç hergün 1 fincan bebeğin zeka gelişimini etkiliyormuş 🤗
Sweetbabyy MaBelle Bende sade ara bir içiyim o halde ya aşırı canımın istemesine rağmen decaf içiyordum
Imasleeper Merveonay ayy bende hatta türk kahvesi fincanı porsiyonu az geliyor nescafe bardağına koyup içiyorum bir bardak 🥴
muge1661 Sweetbabyy canım ilk gebeliğimde deli gibi dikkat ettim oda ilk gebeliğim olduğu için olsa gerek. Şuan ikinci gebeliğimde asla öyle takıntılar yapmıyorum. Evet kahve içiyorum ama 1 bardak yada çay içiyorum ama açık ve 2 bardak.. dozunu aşmadıktan sonra içebilirsin canım. Ben salak gibi ilk gebeliğimde 9 ay içmemiştim çok gereksiz bir hareketti benim için 😁
Sweetbabyy muge1661 Ben çay içiyorum bir iki günde bir iki bardak falan ama türk kahve canım istemediği için filtre de kafeini çok diye içmiyordum
FusunF Sweetbabyy haha şekerli Ya 😂😂 bebekler de zararlı seylerde oynuyor niyeyse 🤣ben de 2 dir muayene gidiyorum bebemin yüzünü göremedim 34+4 haftalıgım 😂bende mi kola içip gitsem
MaBelle Sweetbabyy decaf kahveler çok işlemden geçiyormuş,kafeinden korunalım derken başka zararlar vermesin ☺️ Filtre kahve zaten çok yoğun değil espresso gibi. Ara sıra tüketin zararı olmaz ♥️
lunam Sweetbabyy kafein yasak değil ama kısıtlı 😊 ben her gün içiyorum şahsen ama bir bardak kahve içiyorsam bir bardak da çay içiyorum. Abartılmadığı sürece sıkıntı yok yani.