funnymummy Alparslaninannesii canım bende şuan 7 haftalık hamileyim ama hamile kalmadan önceki ay ki adetim 3 gün erken gelmişti benim de önceden de düşüğüm oldu o zamanda hamile kalmadan önceki ay yine erken olmuştu günüm inşallah hayırlısıyla pozitifi görürsün sende🤲
Aslanmom1 funnymummy Benimde hep günü gününe olan adetim geçen ay ilk defa 3 gün erken geldi ve kısa sürdü. Bundan önce bir düşüğüm olmuştu 3 ay önce. Şimdi gebelik belirtileri var bakalım bekliyorum inşallah tutunmuştur 🤲🏻 Resmen aynı şeyleri yaşamışız
funnymummy Aslanmom1 ah inşallah canım güzel haberi alırsın bu ay 🤲benim de hep gününde olurdu ama hamileliklerde öyle denk geldi
Aslanmom1 funnymummy Amin canım inşallah. Diğerinde çok stres yapmıştım ama bu sefer belirtilere rağmen relax ilerliyorum 🤷🏼♀️
mucizeolsunn Alparslaninannesii bende öyleydi önceden 29 günde bir olurdum düzenli bi şekilde evlendikten biraz sonra 26 günde olmaya başladım ilk başta streten mi öne geliyo diye korkmuştum ama regli düzenim değişmiş artık hep öyle oluyorum muhtemelen senin de öyle olmuştur 🥰