Mminikmucizemmm Sblatc benim 14 gün oldu hala rahat hissetmiyorum kendimi içi değil de dışı ağrıyormuş gibi sürekli doktor ıkınma dedi diye büyük tuvalete çıkmaya korkuyorum artık
yigitegenin_annesi1 Mminikmucizemmm kabız olmamaya dikat et onun dışında korkamdan lavanoya git ıslak bırkakma doktorum dedi gerekirse fön mak ile kurut çabuk iyileşir ıslak kalırsa iyleşme süresi uzar 11. Gün oldu hafiften iyileşiyroum dikat et men lazım
Sblatc Mminikmucizemmm iyileşmeye başladığı zamanlar çok ağrı olmuştu bende bi ara oturamıyorum ama zamanla geçti
Crcs Mminikmucizemmm evet ben de niye böyle oldu diyordum ama burada okuduğum kadarıyla normalmiş. Demek ki her bünyenin farklı. Çok geçmiş olsun size de. Sağlıkla büyüsün, büyütün yavrunuzu..
Mminikmucizemmm anneyimmm_ bana da doktorum çok değil gerekli seviyede dedi ama psikolojik olarak etkilenmemek için ben soramadım kaç tane diye 😂
anneyimmm_ Mminikmucizemmm bana çok boşver dediler 😬oğlumun kafası yan geldi o da ekstradan parçalamış çokça. Bi de etin çürük gibi kopup kopup geldi dediler nasıl ve nedense 🙄
Rose_30 Doktorum yirmi güne düşer dedi… Pamucconun lohusa kuşağını kullanıyorum, inceleyebilirsiniz sitesinden
Helpmee Bende 10 gün olacak ama estetik dikiş attım kendiliğinden erir gider hissetmezsin dedi Valla nasıl bakıyorsunuz ben ne bakabilirim afedersiniz daha elimi sürüp yıkayamıyorum bile korkumdan peçetele hallediyorm