Kesi ve dikişi olan anneler dikişler kendi kendine atacak dedi doktor 14 gün oldu hala ağrım var ve hareketlerim kısıtlı, kaç günde atıyor dikişler ve attığını biz anlayabiliyor muyuz? Bir de normal doğum sonrası korse kullanan varsa öneride bulunabilir mi?