Hzlchn Ben daha geçen hafta yaptırdım, 75 mg şeker yüklemesi yapıldı. Aç karna gidiliyor evet, ilk kez kan alındıktan sonra içeceği 10 dk içinde içip tam 1 saat sonra gelmemi istediler. Yine 1 saat arayla bir 3.kez daha kan alındı. O arada idrar tahlili de aldılar tabii. O 2 saat bekleme sırasında bir şey yiyip içmemek gerekiyormuş, su içilebilir ama ben idrar tahlilini verebilmek için 1 küçük pet şişe içmiştim 😊 hemşire keşke içmeseydin şekeri düşürebiliyor dedi ama doktor sorun olmuyor dedi. Siz yine de emin olmak için içerseniz birkaç yudum alın, benim gibi şişeyi diklemeyin 😊