Hzlchn Merhabalar, 24. Haftadayım ve şeker yüklemesi yapılacak bu cumartesi. Şeker yüklemesi yaptıran var mı neler yaşadınız bir yan etkisi oluyor mu bir de aç gitmek gerekiyor sanırım bilgisi olan yazabilir mi 🤗
Buket_dadas Hzlchn aşkm ac karnına gidiyor sun kan ve idrar tahlili alıyorlar sende ilk kan alıcaklar ondan sonrada sana bir şişe 50 mg lık icicek vericekler onu 10 dk bitirmen gerekiyor ve sonrada idrar veriyorsun ve eve gidiyorsun bukadar basit sadece ac karnına git ve gazlı icicegi kandan sonra ic ilk kan ver ac karnına sonra icicek sonrada idrar
_ipekkkkk Hzlchn Valla bana da yaptırma çok zararlı falan dediler Hiçbir yan etkisi olmadı ve iyiki yaptırmışsn dedi doktorum şuan diyet yapıyorum ve insülin kullanıyorum ✨ 35+4 olduk elhamdülillah 🤲✨
Hzlchn Elifinannesi_ bir dilim pastada olan şeker kadar bir yükleme yapılıyor dediler çok etkilemez diye düşünüyorum tabi ama emin olamadım 🙈
Elifinannesi_ Hzlchn küçücük bir şişe ya merak etmeyin 2 yudumda içtim 🤭🤣 etkilemez merak etmeyin belki aç karnına şekerli su midenizi bulandırabilir o kadar bi etkisi olur 🙏🏻
Hzlchn _ipekkkkk bana da yaptırma diyen çok ama sonradan keşke demek istemiyorum o yüzden yaptıracağım ben de ☺️
Buket_dadas Hzlchn rica ederim bilerekden üst üste dedim c karnına kan aldır sonra ic diye cünkü ben ac karnına icmedim tabi hemsirenin mk lıgıydı bana ilacı al ic dedi bende aldım ictim geldim ve kanı almadı bide dikat et miligıramı 75 de var 50 de var bana ilk 75 verdiler o agır geldi eve döbdüm o gün tabi kan almadılar kızdı tam tersine niye ictin diye ilk kandı diye ama halbuki bana diyende oydu herneyse sabah gitim tekrar aldım geldim hemsirenin yanına dediki 50 olcak 75 deil bidahada kantinden degistirmek zorunda kaldın o yüzden dikat et 1 şişe gazlı icicek 1 dilim baklavayla eş degermiş hemsireler öyle diyor kuzum
_ipekkkkk Hzlchn En doğru kararı zaten sen verirsin o yüzden herkesin ne dediği çokta önemli değil 🌸👣 sağlıkla gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸
herhangibirkullanici Hzlchn aç gidip kan ve idrar veriyorsunuz hemen ardından kaç mg şeker istediyse doktorunuz o içeceği içiyorsunuz tadı aynı hafif asitli elma suyuna benziyor. İçtikten 1 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz ve eve gidiyorsunuz. Öğleden sonra sonuçlar çıkıyor.
Hzlchn Buket_dadas doktorum 50 mg istemiş öyle dedi asistanı bugün sabah 8bucukta su bile içmeden gel dediler 🙈
Nazlimom Hzlchn yan etkisi olmadi ilk gün 50 mg yüklediler tadıda vişneli gazoz tadı sonucu yüksek cıktı ertesi günde 100 lük yüklendi yüksek cıktı insülin başlatıcaktı diyet verdi diyetle ilk haftada düştü şimdi 10günlük diyet ve şeker ölçümü yapıyorum iyikide şeker yüklemesi yaptırmışım doktor dikkat etmezsen erken doğum olur bebeği küveze aliriz dedi
Hzlchn Nazlimom bende normalde şeker vs ile ilgili bir sorun hiç yoktu ama hamilelikte karbonhidrata çok düştüm inşallah bunun sonucunda bana da diyet verilmez 😢