ElifKarata Merhaba arkadaşlar hastane çantamı tamamlaya çalışıyorum nolur nolmaz mama alıcam küçük bir kutu sütüm gelir gelmez bilemiyorum sma ve hipp öneriyorlar sizler ne düşünüyorsunuz mama olarak birde Doğumdan 3-4 gün önceden birşeyler içen anneler vardı sütün gelmesi için bitki çayı yada humana mıydı Bilgi verirmisinz
Burhandilek ElifKarata canım ben ilk oğlumda mama kullanmadim ama çevredekiler de görüyorum aptamil kullaniyolar ama süt getirmesinde humana çok yardımcı oldu bana tavsiye ederim☺
Twinmomtobe ElifKarata humana tea kullanıyorlar canım ablamda çok işe yaramıştı 35te sezeryan olmasına rağmen bol bol sütü vardı bir de galactago damla bitkiselmiş o da araştır istersen alkolsüz malt içecekleri de var onlar da süt yapıyor diye biliyorum
Partk ElifKarata aptamili eczaneye gittğinzde öneemiyorlar yeni doğana gaz yapıyo uygun değil diye evolvia en az gaz yapan en iyisi diye biliyorm
seymen ElifKarata Ben doğum yaptıktan sonra eşim gümana çayı almaya gitti eczaneye eczacı önermedi. İçindeki bir baharat bebeğin terinin kötü kokmasına sebep oluyormuş. Hipp’in emziren anneler için çayı var onu önerdi ikinci kutudayım çok da memnunum.
Burhandilek ElifKarata ben doğum yaptigim günden itibaren icmistim bende çok işe yaradı inşallah sendede yarar iki güne kalmadi gelmişti sütüm ☺
ElifKarata Twinmomtobe malt bende duydum canm alıp içmeye başlayayım bari şimdi den 35. Haftam artk anca anca insallah sağolasn
Yusufveannesi Partk ben evolvia kullanıyorum şuan oglum 10 günde yarım kilo almış sma kullandım 1 ay memnun kalmadım
Burhandilek seymen oğlum 7 yaşına girdi hiç ter koktugunu görmedim 😊hala ilk dogdugu gibi mis gibi kokuyor😍zannetmiyorum tabiki tercih meselesi ben kullandım bi zararını görmedim
UluElif ElifKarata bence mama koyma sütün gelmeyince hastaneler veriyormuş zaten. Vermezlerse de birine aldırırsın zor iş değil mümkün olduğunca sütünün geleceğine odakla kendini 🙏🏼
Cnnhls ElifKarata Canım şimdiden icebiliyormuyuz hamileyken 35+3 um bende 38de sezeryan olucam 18 gün kaldi bende başlasam mi içmeye
Minikbebek ElifKarata bende bu konuyu doktorumla konuştum şuan için almana gerek yok doğum yaparken daha ben soylucem alman icmen gerekenleri demişti şuan için daha erken bence de goguslere süt yüklemiyor daha siz kacinci haftadasiniz
ElifKarata Cnnhls canm bende az önce eczacı yengeme sordum humanayı önerdi 1 hafta 10 gün önceden içmeye başlayabilirsin diyor
seymen Burhandilek Neye göre söyledi bilmiyorum inanın belki bi kaç şikayet geldi genelleme yaptı. Ben de şaşırdım ama hipp’ten de memnunum baya.
Ayse1608 ElifKarata Yorumlara göre karar verdim bende canım sma alacağım birde promalt alim diyorum son bir hafta günde bir tane içmeyi düşünüyorum
ElifKarata Ayse1608 bende malt alıcam canm SMa ile hip diyorlar işte genel olarak artk hangisi olursa bende öyle yapıcam
aykntr aptamil önermiyorum benim bebeğimde kabızlık yaptı evolviaya geçtik şuan memnunum içeçecek olarakta humana çay içiyorum sütümde artış yaptı kullanabilirsiniz