Benimde adetime 6 gün var kasığımda ağrı var ama beklemek zor 🤦🏻♀️
Fidan97 benimde bat 4 ama bisey yok …brazdan test yapcam dun yaptim negativ di
misslaviniaa benimde negatifti inşallah pozitif görürüz canım benim
Kvser İnan bende öyleyim kuzum inşallah çok şükür demeyi nasip eder rabbim
Fidan97 inşallahhhhh canım 🤲🏻