Fidan97 Kızlar belirtiler var mı ? Ben sabah test yaptım negatif çıktı en son ilişki 26 Aralık oldu sizce geç döllenme olabilir mi ? Çünkü böyle üşüme sık idrara çıkma filan var bugün adet günümdü 😔
Nurss34 Fidan97 6 Ocak bi kaç gün önce akıntım ve uykum vardı . Ne adet belirtim var ne gebelik şu an😀
gurbetcianne97 Fidan97 o döllenme geçin de geçi sanki. 🙄 malesef imkansız o şekil hamile kaldıysanız çok büyük bir mucize 🙈
Aykem Fidan97 normalde benımde 4ümde olmam lazımdı ama olmadım. Kasıklarım ağrıyor. Bekleyin biraz daha isterseniz
Kvser Fidan97 benim 21 Aralık ve 23 Aralık değerlendirdik . 21 Aralık yumurtlamaydı . Bugün 15. Gün adet tarihim 6 Ocak . Daha erken varsa bile çıkmaz 15. Günde çıkar hatta adetiniz geçsin 1 hafta diyor doktorlar umutsuzluğa kapılma canım
Kvser Fidan97 arada belim karsıgım ağırıyor ve göğüs ucum göğüsümün tamamı agırmaya başladı . İnşallah bunlar belirtidir 🤲🏻🥺
Fidan97 Kvser o kadar çok dua ediyorum ki buradaki anne olmak isteyen herkese çünkü annelik çok güzel bir duygu inşallah sende yaşarsın o duyguyu
Kvser Fidan97 bende öyle az önce de açtım elimi rabbime hep dua edip hem ağladım rabbim kıymet bilenlere nasip etsin içinde bana da 🤲🏻
Kvser Fidan97 aminnnnnn inşallahhhhh canım rabbim inşallah bana da yaşatır bu duyguyu 🤲🏻🥺çok korkuyorum gözüme uyku girmiyor