SinemMmMmMmMmM _Minikbaby26_ tüp bebek yöntemiyle hamileyim ben canım. Kısmen 15-20 gün sonra görülebilir
SinemMmMmMmMmM Selinayyy inşallah Allahin izniyle duyarsın canım sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin inşallah 🙏🏻
KBTd @“SinemMmMmMmMmM” (6+2) bugün gittim karından ultrasonla kalp atışını dinledim bebeğimi gördüm 😍 mucizevi bir his sizde duyarsınız inşallah ama tabi ultrason makineleri de önemli iyi bir hastaneye gidiyorsan duyarsın diye düşünüyorum 🙏
KBTd @"Minikbaby26 ben 5.haftada göremedim vajinal bakılsaydı görülürdü ama beklemeyi tercih ettim 6.haftada gördüm kalp atışıyla beraber 🙏 yani gecikmeden 15 gün sonra
SinemMmMmMmMmM Sule_55 kalp atışını duyamadık daha canım doktor erken dedi haftaya duycaz inşallah onun dışında sorunumuz yok 🥰
Sule_55 SinemMmMmMmMmM inşallah cnm ama özel bi doktora da git istersen ben devlete gittiğimde ilk öğrendim kesede bebek yok dedi ertesi gün özele gittim kalp atışını duydum sende de öyle olur belki cihazlarla alakalı bişey çünkü
SinemMmMmMmMmM Sule_55 özele gidiyorum zaten canım kesede bebek felan var hersey normal çok şükür kalp atışı için erken dedi sadece onuda haftaya duycaz inşallah 7 hafta olcaz daha kesin olur hem 😊
SinemMmMmMmMmM Melis3333 tüp bebekte önceside stresli sıkıntılı zaten 😕 sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız inşallah hepimiz bebişlerimizi canım 🙏🏻🥰
Nazmiye42 SinemMmMmMmMmM benimde tüp bebek 6+5 bebeğimi gördüm bugün zorda olsa kalp atışını duyduk şükür rabbim tüm isteyen arkadaşlara nasip etsin