SinemMmMmMmMmM Merhabalarr 6 haftada bebişinin kalp atışını duyan varmı hiç acaba Perşembe günü kontrolümüz var duyabilirmiyiz acaba ? 🥰
Burcusenkoc SinemMmMmMmMmM 7. Hafta da duymuştuk canım ama doktorum sesini açmadı ilk 3 ay zararlı olduğu için 🤗
Selinayyy SinemMmMmMmMmM Benimki duyulmadı perşembe günüde duyulmazsa kürtaj olucam inşallah bende duyarım dua edin
SinemMmMmMmMmM Inşallahh 6+2 olcaz bizde tam hayırlısıyla 🙏🏻 kalp atışını da duyarsam bi ohh çekicem bende inşallah 🙏🏻😊
seddkilic05 SinemMmMmMmMmM duyarsın Allah’ın izniyle bizede söyle yarın hayırlı haberlerini bekliyorum 🤲💛
SinemMmMmMmMmM seddkilic05 haber veririm tabiki ama yarın değil Perşembe kontrolümüz var Perşembe haber veririm tabiki 😍
SinemMmMmMmMmM selinbirincisezen aminnn inşallah hepimizin bebişleri sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah 🙏🏻❤
SinemMmMmMmMmM _Minikbaby26_ tüp bebek yöntemiyle hamileyim ben canım. Kısmen 15-20 gün sonra görülebilir
SinemMmMmMmMmM Selinayyy inşallah Allahin izniyle duyarsın canım sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin inşallah 🙏🏻