Sdnglhn oh maşallah abartmışlar artık yaaa 😂 Nilgün hanımdı benim. Aşırı memnun kaldım. Sezaryen oldum. Ameliyathanedekiler olsun. Yenidoğan hemşireleri çok güzeldi herşey. 1 gün kalıp çıktık. Anneme dedim keşke bir gece daha kalsaydık o kadar güzeldi. 😂