Sdnglhn Hanımlar Pembemavide doğum yapacak olanlar ücretini,ziyaretçi kabul ediliyor mu vs. konuştunuz mu,bilginiz var mı?
Merro Sdnglhn 2021 martta bi arkadaşım doğum yaptı sadece tek refalatçi ve babayı alıyolardı asla üst kata ziyarete salmamışlardı bnce şuanda aynıdır bu konuda disiplinli bi hastane
yagizinannesii Sdnglhn ben 3 ay önce yaptım. Annem ve eşim vardı yanımda. Başka kimseyi sokmadılar. Çiçek falan bile almadılar yukarı. Gayrette güzeldi böyle olması
Sdnglhn yagizinannesii Bencede en güzeli teşekkür ederim.🌺Ona göre hazırlık yaparız en azından.Hastane odası için bir şey yapmaya gerek kalmaz.
Sdnglhn yagizinannesii Kesin gelmiştir, 1 hafta önce gittiğimde muayene ücretine gelmiş çünkü onada gelmiştir🤭
Elfvli Sdnglhn 2020 ağustos ayında doğum yaptım. Simdi ise subatta yapacağım. Kurallar gecen sene ile aynı bir refakatçi ve eş olabiliyor. Yanımda annem kalmıştı esim de sürekli girip çıkmıştı. Simdi sadece esim kalacak. Ben hastanenin takipli hastası olduğum için 31.12 den önce doğum ücretini ödedim zam gelmeden. 8.900 tl. Doktorum İsmail kucukerdogan. Son derece memnunum. Personelinden turum hemşirelerine kadar. Covid yüzünden sıkı kuralları var çiçek dahi çıkarmıyorlar yukarıya.
Sdnglhn Elfvli Çok iyi yapmışsınız, keşke bende ödeseydim önceden bu hiç aklıma gelmedi.Şimdi zamlı fiyatı derler kesin.Benimde doğum Şubat ayında Allah nasip ederse.
yagizinannesii Sdnglhn ne kadar olmuş muayene ücreti. Ayyy özledim yaa hamilelik günlerimi, doktorumu bile. 😌 çok çabuk geçtiiii zaman
Elfvli Sdnglhn malesef zamlı ucret alırlar. Ben fiyat sormaya gittiğim zaman isterseniz ödeyebilirsiniz demişlerdi. Hayirlisi olsun inşallah.