Zarifhnm1 ben tatlıcıyım fakat gebelik sekeri sınırın üstünde az çıkınca doktor kan şeker takibi ve diyetisyen önerdi. Diyetisyen bal recel çatal ucuyla dahi olsa yemiceksin dedi. Zor tutuyorum Kendimş ama onun dısında arada tuzlu kurabiye yiyorum kuruyemiş filan.. Napim o kadar da kısamıyorum