Melisabb minik4550 Bir dahakine daha güzel olur,bende çok korkarak yaptım ilk zamanlar şimdi çok güzel yapiyorum hatta aynı senin gibi pismemistir diye kuruttum hamsiyi 🙂 birbirine girmesi tamamen tava ve kapağınla alakalıdır bence
minik4550 Hayal_et07 yok o benim ayiklamamala alakaliymis kılcigini cekmemem gerekiyormuş ben kilcigini çekerek temizlemeye çalıştım o yüzden hepsi ortadan ayrıldı 😅
Melisabb minik4550 😅 internetten baksaydin keşke,bende tavugu parçalarken kanıyor internetten baktim şuan biraz daha iyi önceye göre çok takildigim yerde internet online 🤣🤣
minik4550 Melisabb baltim ama kadın kılığına pit diyince çekin dedi bende kilcigini çekiyoruz anladim 😅😅😅 hahah zamanla ogrenicem bu arada kalan balığı yapacak güç bulamıyorum kendimde dondurucuya attim bisey olurmu sonra çıkarttım yediğimde
Melisabb minik4550 yok canım yapacagin zaman çıkar erisin yap hiç bişey olmaz acele etmene gerek yok 🙂
Oznurkk minik4550 hamsinin pişmeme ihtimali yok için rahat olsun. Balık dağılırsa taze balıkmış derler. Afiyet olsun ☺️
minik4550 Minikbiranne_ biraz takıntı oluyorum aslında bende takmak istemiyorum ama rahat olamıyorum bazen 🤦♀️😅
Minikbiranne_ minik4550 ben herşeyi taka taka kafama hamileliğimi zehir etmesim şimdi diyorum kendi kendime. Şimdi kızım 6 aylık olacak 🥰 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻