Feyzaveannesi 38+5e gün verdi doktor. Ama benim aklımda hala soru işaretleri var. 39a kadar durabilir mi, kanala girer mi, kendi gelmek istermi falan diye🙈 anne karnında bi gün bile faydalı imiş neticede. Baş gelişli imiş, açıklığım yok ama doktor belli olmaz diyo. Bakalım nasip, kafalar cok karışık🙈