gevezeyazar1 Burdaki doktorlar biraz umursamaz 😢 6. Haftada kanamam oldu gittik acile boş yatak yok şu an seninle ilgilenemeyiz dediler böyle bi yerde yaşıyorum malesef ertesi sabah kendi doktorum gittim sıra alana kadar rica minnet kanamam var diye diye zorla 32. Sırayı verdiler mecbur bayramdan sonrayı beklemek zorundayım. Allah’a emanet artık yapıcak bişeyim yok veren de o alacak olanda 🤷🏻♀️ Yine de herkese fikri için çok çok teşekkür ederim iyiki varsınız❤️