gevezeyazar1 Benay ağzı olan konuşuyo yaa bizim millettimiz böyle işte biraz olumlu konuşacağına hemen kötü bişey söylüyorlar
gevezeyazar1 Hatice3 20 haftadan sonra bakıyoruz biz demişti geçen gittiğimde bizim aletimiz sadece bebeğin hareketini hissetmediğinizde ya da çok hareketli olduğunda algılayabiliyo demişti
Hatice3 gevezeyazar1 yaaa öylemiymiş bilmiyordum onu canım akşama kadar bekle için rahat etmezse acile git orda hemen bakarlar
Sedaahmet gevezeyazar1 ben 7+3 haftalığim. Bende hiç olmadı bulanti kusma cok şukür 😁 bence sen sevinmelisin bulantı geçiyor diye. Bendede bir haftadir mide yanmasi var. Bide gögüs hassasiyeti tabi.
ozlemabdullah Ben senden beterim herşeye korkuyorum acaba bişey oldu mu diye anladım ki kan gelirse Bi sorun var başka türlü Bi sorun yok bende Allah a şükür ne bulantı var ne başka bişey halsizlik yorgunluk var işe gittiğim için normal diyip geçiyorum korkma yani
Eda_mustafa Bence hiç korkma. Bende ne bulantı ne kusma hiç bişey olmadı. Seninde geçmiştir belki artık. Bunlar normal şeyler.
Deryakaya1802 gevezeyazar1 doktora sormuştum ben bunu miden hep bulanmaz göğüs hassasiyetine bakarsın demişti hassasiyet devam ediyorsa sorun yok demişti. ben de tedirgin oluyorum Çünkü. içini ferah tut
Tgbabsra gevezeyazar1 walla canım aklına kötü seyler getirme normal bulantı da olabilir ama sen kanama filan olmadan aklına bunları sokma yerin de olsam doktora giderim kendimi rahatlatırım
Kekmez gevezeyazar1 kardeşim onun bir belirtisi olmaz ancak ultrasonla anlayabilirsin bu kadar takıntı yapma
Bussra Bende 9+6 haftalık hamileyim Allah bağışlarsa. Dün aynısı bana da oldu, 7.haftadan beri sürekli midem bulandırdı 2-3 gündür kesilmişti bulantılarım. Sabah kalkınca da bi an içim boş hissettim. Ağlaya ağlaya gittim doktora.kalp atışını duyunca rahatladım.hareketlenmeye bile başlamış içerde korkma dedi doktorum 😍 Bugün tekrar başladı mide bulantısı. Ama hiç şikayetçi değilim.dünkü korku yetti bana😀 için rahat etmezse görün doktoruna sende
Adakus gevezeyazar1 benim hiç bir zaman olmadı mide bulantım ve kötü şeye yormadım o kadar evham yapmayın me düşünürseniz basınıza gelir emin olun iyi şeyler düşünüp rahat olun olmamasıda iyi bşydir bence dua edin öyle devam etsin