Nazli13 Deryayvz 2.5 dan yüksek olmamasi gerekiyor demisti doktorum sizinde cok az yüksek cikmis benimde 4 civarındaydı ilaca başlayın duser insallah☺🙏🏻🙏🏻
Ozlem2206 Deryayvz aynen canım ilaca başlatıyolar ama her ay mutlaka git aksatma kontrollerine benimde senin gibi başında çıktı bak 6 aydır hep gidiyorum bir sorun yaşamadım sende yaşamazsın inşallah
Deryayvz Ozlem2206 inşAllah canım ya ilk defa başıma geldi ne yapıcam bilemedim tez zamanda bu günlerde gelip geçse
Beyzapp Deryayvz Aslinda değeriniz normal ama gebelik için bı tik yuksek sadece benimde şu anda 2 lere düştü büyük ihtimalle hamileligim bitince kullanmicam ilacı sizde hamile olmasaydiniz degeriniz yüksek olmayacaktı 🤗
Deryayvz Beyzapp evet sanırım doktor sordu daha önceden böyle bir sorun var mıydı hayır yoktu dedim ben genelde hastaneye giderim kaçmam birde şeker düşüklüğü oldu gebeliğimde oda normalmiş yeni yeni şeyler türetiyoruz 😊