Ebrulikiz madem testi yaptırdın artık şunu sor kendine neredeyse yolu yarılamış bir gebeliğin var eğer bebek Allah korusun hastaysa ona kiyabilir misin... Kıyamazsın bence yüreğin el vermez. O yüzden tek yapman gereken her şeyin harika olduğunu düşünmek sağlıklı bir bebek dünyaya getireceğim demek. Hem biliyor musun o testlerin kat kat fazlasını yaptırıp bütün sonuçları güzel çıkıp bebeği hasta doğan var. Takdiri ilahi bunlar, yaşayacağın varsa yaşarsın. Kendini boş yere nolur üzme güzel anne :) ayrıca yanılma payı dehşet derecede yüksek olan bi test için canını sıktığına değmez, üzülüp bebisine stres yükleme annesi o sana çok muhtaç :)