Msl_ege ben 7 hafta boyunca her hafta bir kere prolutan vuruldum. O iğneyi vuran hemşire ya da sağlık çalışanını mutlaka uyarmalısınız. Hızlı bir şekilde kesinlikle enjekte etmemelidir. Yağlı ve ağır bir iğne olduğu için yavaş yavaş enjekte etmelidir. Bana bir Doktor bu iğneyi herkesin vurmak istemediğini çok zor enjekte edildiğini söylemişti. Sırf bu yüzden yavaş enjekte eden bir hemşireye gitmiştim ben de özellikle. Çevremde hızlı hızlı vurulduğu için bir hafta kalçasının üzerine yatamayan çok tanıdığım var. Siz uyarın, vücut zaten alışıyor. Benim bir hafta acıyıp bir hafta acımadı. Ama acıdı dediğim de yarım saati geçmedi. İğne vurulduktan sonra yürümeniz ve hareket halinde olmanız iğnenin daha çabuk yayılmasını ve daha az acı çekmenizi sağlayacaktır. Geçmiş olsun, içinizi ferah tutun ❤️