Msl_ege 18 haftalığım , rahim ağzım kısa progestan kullanıyodum, kasılmalarım olunca doktor haftada bir prolutan yazdı 🥺🥺🥺 bi kez olmuştum mahvetti beni . sürekli olan var mı ? alışılıyor mu ? çok normalim bozuldu
dilara0605 Msl_ege ben üç günde bir vuruluyorum geçen sadece hemşire aniden enjekte edip orayı top gibi yaptı bıraktı bi süre yatamadım soluma ama harici bi sıkıntı yaratmadı bana
Asel2520 Msl_ege bir kere vuruldum aşırı acılı ve yağlı iğne ama şimdide progestan iğne vuruluyorum 5,6 günde bir oda beze oluşuyor çok ağrı veriyor
Boncugummmm Msl_ege 3 günde bir vuruluyorum şmdi haftada bir kez bazen cok kötü açıyor beze oluşuyor. Bnce yapandan yapana fark var. Geçen biri vurdu resmen yürüyemedm koca beze oldu. Blmıyorum neden sürekli kaşınıyor igne vuruldum yer sonrada şişiyor bır hafta gecmiyor
Asel2520 dilara0605 ay aynısı banada oldu bacağımı kaybettim sandım 1 hafta ne yatabildim ne oturtabildim yumurta gibi beze vardı hemşireler biliyor ne kadar ağır bir iğne olduğunu ama işlerine gelmiyor kendi canlarımı ki
Msl_ege Asel2520 bende bi kez oldum iğneyi yapan hemşirenin eli öyle hafifti ki oh dedim iyi ilaç yakmadı . ayağa kalktım ve 2 saniye sonra dünyam döndü resmen . yarım saat kalkamadım oturduğum yerden . 1 hafta bacağımı sürükledim . şimdi ger hafta nasıl olcak acaba çok korkuyorum 🥺🥺 2.5 ay bi de
Asel2520 Msl_ege ay aynı beni anlatmışsın ben de ilk öyle dedim eli ne kadar hafifmiş hissetmedim bile dedim sonrası felaket ama artık gittiğimde söylüyorum rica etsem yavaş enjekte eder misin diye
seymaaa123 2 haftadır hafta da bir bende oluyorum yarın yine 3. Yü olcam korkunç bir iğne vururken zaten canımdan can gidiyor sonrasında sol tarafa yatamama yürüyememek cabası 😔
Msl_ege seymaaa123 25 mm ikinci gebeliğim bu ilkinde de kısalmıştı zaten . 5 ay yattım progestan kullandım doğuma kadar
Ebegebeanne 3 günde 1 oluyorum bir saat kadar önce yaptırdık geldik her seferinde ağrı oluyor kalçada 3 gün öncesi iğne olduğum yer morardı ve kaşınıyor masaj yapıyorum
beren1901 Msl_ege ben ilk 3 ay progestan iğne kullandım ondan sonra proluton iğneye geçtim.şuan 30+5 hala kullanıyorum
beren1901 Msl_ege proluton iğneyle aynı işlevde sadece dozu düşük.benim ilk erken doğum oldu o yüzden progestan hap yerine iğneye başladım direk
SelinYakgul Msl_ege aynı problem sebebiyle 2 aya yakın kullandım. Moralini bozma lütfen 🙏 çoğumuz bu yollardan geçiyoruz 🌸 Yağlı ve yoğun bir iğne benim kalçamda vuracak yer kalmadığından belime doğru çıkmaya başlamıştı vuran arkadaş 🙈 birde bende alerji yaptı vurulan alan 2 güne yakın kızardı kabardı 🤷♀️ Çokkk geçmiş olsun umarım senin sürecin de güzel olur 🥰
Msl_ege SelinYakgul bi de 2,5 yaşında oğlum var ona da bakmak zorundayım . zaten rahim ağzı kısalığından zorlanıyodum şimdi bi de iğnenin zorluğu çıkacak başıma 🥺 bi kez olmıştım 1 hafta topalladım oturup kalkamadım . Allah yardımcımız olsun
MelekAlyaM Msl_ege 14 haftaya kdr hergun 2 doz progestan igne oldum. 14 ten 34 e kdr her hafta proluton depot oldum alısıyo ınsan bellı sure sonra. Top olan yere kolonyalı pamukla dairesel hareket yapınca rahatlıyor
Leylaemrullah Msl_ege 9 ay boyunca sürekli haftada bir vuruldum kalcam bazen şişti kasindi ama iki güne geçti şuan bıraktım çok şükür çünkü cuma doğum var🥰
Seymaben Msl_ege her seferinde acisindan oturup agladigim igne 🥺acisi gecmez ama yinede binkac tavsiye vereyim🥰igne yapilinca hemen kalkma bi 5 dk falan uzanmaya devam et oyle kalk bu acisini biraz hafifletir ve vurulan yeri surekli ovalaki igne cabuk yayilsin buzda tutabilirsin🥰gecmiz olsun
Msl_ege Seymaben çok sağolun denicem. bi kez oldum bende hamileliğin başında . hemşirenin eloş hafifti hiçbişey anlamadım. tabi böyle bi iğne olduğundan bi haberdim . ohhhh acıtmadı ilaçta yakmadı diye mutlulukla bi kalktım , 3 saniye sonra beynime kadar fe indi sanki 😅😅😅
beren1901 Seymaben bana hemşire ovalarsan iğne dağılmaz demişti kuzum sadece bastır dedi dağılmazsa top kalırsa kolonya sür demişti
eminee35 Msl_ege ben 5gunde 1 vuruluyorum tup bebek yontemiyle hamile kaldim valla igne oldugum gun cok acisiyor kasiniyor kasimmi igne kokusu elime bulasiyor 5 aylik hamileyim ilk zamanlar progestan kullandim simdi prolutona gectim ve bugunde ignem vuruldu sonra disina cikti ic camasirim berbat oldu