Merhaba hanimlar bugun adet günüm sabah kalktimda hamilelik testi yaptim bariz negatifti şimdi aklima geldi bi ovulation testi dedim yapayim iki tane koyu kirimizi cikti aman dedim ovulationu yaparken birde hamilelik yapayim dedim onda da hemen hafif bir cizgi belirdi ben ne yapacami bilmiyorum şu anda inansam mi inanmasam bi şaştim kaldim