Ezgis54 normal hepsi benim çok zor geçti ağlardım her yediğim çıkardı. Bebeğim beslenemiyor diye her gün ağlardım, mide bulantımdan vitaminleri de kullanamazdım ama bir şekilde geçti geçti 39 haftalık olduk.
Allah yardım ediyor siz elinizden geldikçe güzel beslenmeye çalışın