Bende 34+4 doğum yaptım 2740 doğdu bebeğim bı hafta kuvezde kaldı ve sonra sagl salim kavustum aslında hiç girmez dediler ama korono olduğumuzdan girdi nefes sıkıntı olmasın diye belki hiç girmez kuveze rabbim yardimciniz olsun girersede çok zor bende her gün ağlıyordum yanimxa değil göremiyorum die ama onun sağlığı için en doğru olanı bu sizde üzmeyin kendinizi rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah