alminakahveci Merhaba 40. Haftaya girdim henüz doğuma dair bir belirti yok :( yarın kontrolüm var ama artık doğurmak istiyorum 🙃 var mı 41. Haftaya kalan doğumlar ??
373437 Tugbaysma 39+2 yiz ama doktor 41.haftaya kadar bekleyeceğiz dedi .doğuma dair hiç bir belirtimiz yok bizimde 🥴🥴
26ggd alminakahveci sanmıyorum cinsiyet ila alakalı olduğunu benimde erkek ama burda çoğu arkadaşın kız olup bu haftaları gördüğünü gördük 🥰
alminakahveci Mervexxxx hayııırr😖😖😖 o kadar beklemeye sabrım kalmadı sanırım :( kaç kilo doğdu bebeğiniz
2melekannesi_ Mervexxxx kendiliğinden mi başladı doğumunuz? Bebek kaç kiloydu? Kolay bir doğum muydu nasıldı biraz anlatsanız?
Elifinannesi_ Bende 39+6 haftalığım daha gelen giden yok 40 oluyoruz. Bugün yürüyüş yaptım biraz ağrım var ama umudum kalmadı artık 🤣
alminakahveci Elifinannesi_ bende dün yürüyüş yaptım her gün squat yapıyorum ama yok yok 😂 yürüyüşlerden sonra akşama doğru inanılmaz bacak ağrısı oluyor ama
Seyma_ck alminakahveci ayy ben de o günlere gelmek için beklemedeyim🥰gebe okulunda eğitim aldım.Ebe bol bol squad hareketi ve merdiven inip çıkmamızı tavsiye etti o haftalarda doğumu tetiklemek için deneyin isterseniz inşallah faydası olur sağlıkla kucağınıza alırsınız evladınızı😇
Elissar Seyma_ck olmuyor canım ne yazık ki, ne zaman gelmek istiyorsa o zaman gelecek. Yapmadığım şey yok hatta artık bıktım yaptıkça bekliyorum, yapmayım da beklemiyim belki o zaman gelir diye bile düşünüyorum bazen.
Elifinannesi_ alminakahveci Bende bacak ağrısı da yok yaaaa valla deliricem artık 😅 şuan alttan biraz sızlıyor ve karnımda ağrı var ama geçiyor öffff
Busra624 alminakahveci 40+3 deyim canm bugün gittim doktora çok şükür bı sıkıntı yok nst normal suyum normal cumaya tekrar çağırdı cumartesi de yatisim yapılacak inşallah kendiliğinden gelirde cumaya da kalmaz😄 Rabbim heoimizin yardımcısı olsun
alminakahveci Elifinannesi_ bende her sızlamayı bebek hareketini acaba bu doğum başlangıcımı yoksa bu sefer başlıyor mu diye yorumluyorum
Seyma_ck Elissar ne güzel son zamana kadar taşıyabilmişsiniz.Dediğiniz gibi ne yapılırsa yapılsın vakti gelince gelicek kolay bir doğumunuz olur inşallah😇