BabyLoveeee Şubat anneleri etiketini her gördüğümde daha çok var diyen ben zaman yaklaştıkça strese girmeye başladım,şu an 33.haftadayım sizlerde durumlar nasıl?
Kubraakk BabyLoveeee Bende 33+0 haftalık hamileyim az kaldı gerçekten daha düne kadar yeni öğrendiğim günü hatırlıyorum da ne ara geçti zaman 🥰😍 bu arada 33 haftalık gebelıkte bebek kilosu ne kadar olması gerekiyor bilginiz varmı
GizemNurKara BabyLoveeee BabyLoveeee 34+2 ilk gebeliğim yalancı sancılarım başladı çok heyecanlıyım ve çok da korkuyorum 😐
FNG Ezram2121 aynıyız sizinle 30. Haftada gittigimde doktor ters dönmez gibi konuştu sizde öyle bir durum var mı acaba ilk çocugum normal istiyorum inşallah olur 🤲🏻🤲🏻Perşembe tekrar kontrolümüz var bakalım
Zmervetk Kubraakk her bebek aynı kilo aralığında olacak diye bir şart yok. Benim bebişim bana çekmiş minyon minyon geliyo. Haftada 200 gr alıyor. Bende şöyle diyorum bu sayede kıyafetlerimizi rahat rahat giyeceğiz 😀 32+4 de 1730 gr benim kızım. Doktorum her gelişinde büyümüş geldiği için sıkıntı yok gayet iyi diyor
miranbeyinmothersi Kubraakk BabyLoveeee bende 32+1 haftalığım bugün kontrole gittim bebeğim iyi maşallah kilosuda önde haftasına göre . Ama genital siğillerle başım belada doktor asla normal olmaz dedi . Benim için önemli değilde siğillerinnkanser ihtimali çok korkutuyor beni ilk gebeliğim. Bebeğimde çok güzel baş aşağıda ama üzülüyorum vala. 33+5devlet kontrolüm var bakalım onlarda ne diyor çok zordayım siğilden dolayı
Zmervetk BabyLoveeee bende 32+5 deyim. Vallahi kızımla iyiyiz. Evi temizliyoruz kedilerimizle oynuyoruz( 8 taneler🙈) sporumuzu yapıyoruz. Dün dr daydık. Kordonumuzu dolamışız boynumuza belli ki sezeryan a hazırız😀
Anesliina BabyLoveeee bizde 33+3 olduk 2. Kızımı bekliyorum ve 2. Sezeryanım isteyerek oldu aralarında 22 ay olcak 🙈 isteyerek olmasına rağmen korkuyorum nasıl yapcam diye. Ev kolay da dışarda çok zorlar mı acaba diye düşünüp duruyorum 🤷🏻♀️
Cansucandar-2207- Anesliina biraz geç kalmamışmısın bunu düsünmek için😂bunlar tatlı telaşlarr boşverr
cyln_hnm BabyLoveeee bende aynı şekil 33. Haftadayım ve Bugün uyandım karnımda çatlak gördüm morelim sifiiirr😂😂😂
BabyLoveeee cyln_hnm benimde şimdiye kadar hiç yoktu hiçbirşeyde kullanmadım 32+5 im ve dün bir çatlakla karşılaştım🤦🏻♀️bu zamana kadar hiç olmadı diye bundan sonrada olmaz herhalde diyordum neye güvenerek bu düşünceye vardım bilmiyorum ama🤣
BabyLoveeee Zmervetk benim 31+5 de 1600 çıktı ama doktor zayıf dedi,karın çevreside iki hafta geride göründü ama nedeni bulunmuyor🤦🏻♀️
Busra-61 Zmervetk benimde aynı 31+5 ye gitmiştim 1700 gramdı ve normal seviyede kilo aldığı için sorun değil dedi doktor cünkü genetik faktörler var bende minyonum cünkü
Mamasita Bende 30 haftalığım 21 Şubat sezeryan dedi doktorum ikiz gebelik aşırı heycanlıyım 47 günümüz kaldı
eusl Mamasita yanlışınız var ben 31 haftalık olacağım 66 gün var hadi doktor 38.haftada alsa 25 şubata denk geliyor 21 Şubat 30 haftaya göre çok erken değil mi?
Hcrklk123 Mamasita benimde 20 şubat dedi dr.ama sezaryen bekleyelim dedim iki gün 22.02.2022 olsun diye bence sizde bekleyin derim sıkıntınız yoksa güzel tarih
Gamzeeemmm 32+3 deyiz 26 şubat tahmini doğum tarihi. doğum zamanını heyecanla beklerken bu zamana kadar kendimi koruyup son zamanda covid oldum ama çok şükür hafif atlatıyorum
Bebegim000 BabyLoveeee 34+1 olduk bizde bugün son gün 14 şubat uygulamaya göre ama o kadar bekleyeceğini sanmıyorum hayırlısı bakalım 🙏😂🥰
Bebegimveben0811- Bebegim000 bende öyleyim Normla olursa 14 şubat ama sezaryan görünüyor 2 3 şubat dedi doktor
Mimik Bebegim000 ayyy bizim de 14 subat🤭🤭🤭 Esim nefret eder o gunden… Kizim 14 sunatta dogarsa 🤣🤣🤣 lets party🤭🤭🤭 Ama kizimin okadar bekkeyecegini sanmiyorum…
GizemNurKara Ygtkgn Erkek olduğu için söylemelerine göre belimden kramp girer gibi bir ağrı saplanıyor kasıklarıma doğru ilerliyor ara ara oluyor anlık kilitleniyorum Daha sonrasın da arka arkaya 3 bardak su içip sol tarafına yatıyorsun ağrıların kesilirse yalancı sancı kesilmezse gerçek sancı oluyor