yigitegenin_annesi1 Bebiscann 😁😁bir arkadaşim diyrodu ben evlenmek doğurmak istiyorum sadece regl ağrısı bitsn diye 😀 bende onların yalancısıyım
Busra2013 Crcs anladım canım allah yardımcımız olsun ınsallah sag salım cıkarız bebısle dogumdan🥰corona nedenıyle kımse alınıyormu bılmıyorum ama ınsallah esım annem vs ıcerı alırlar
RedFlower yigitegenin_annesi1 ben normal doğum yaptım sancı çeken bi insandım kusardım her adet görmemde sancıdan. Doğumdan sonra sancıdan eser kalmadı. Hastalandığımı bile anlamıyodum. Herkes de sancı kaybolmayabiliyo heralde.
busrasahinn yigitegenin_annesi1 ilk dogumda tamamen geçmişti benim ikincide hafif geri geldi ama çok kötü değildi
Minikmucizem0 yigitegenin_annesi1 çok isterdim işine yarayan bir cevap vermeyi 😅 amma velakinn ben sezeryan oldum 🤪