Busra2013 yanınızda tercüme edebilecek birini alıyorlar mı? Nasıl oluyor oralarda bilemiyorum tabii. Şimdiden bilgi alamaz misiniz en azından nasıl direktif veriyorlar onu öğrenseniz. Insaallah iyi, işinin ehli insanlarla karşılaşırsınız. Dayanilmayacak bi acı değil. 37+2′de sezaryen olur sanmıştım elhamdülillah normal dogum oldu ilk gebeligimdi çok şaşırdım. Evet acısız diyemem ama sancılar gelirken hissediyorsunuz o esnada zor ama nefesle karşılayın sancıları sakin kalmaya çalışın. Sancılar durmadan kesintisiz şekilde gelmiyor ara veriyor yani rahatlıyorsunuz ve sonra tekrar.