MerveNur- BIR_SIYAH__HIAYESI63 sadece iştahsızlık ve uyku vardı. Bir de sıcak şeyler midemi yakıyordu çay vs bırakmıştım. Tatlı da yiyemiyorum sonradan düzeldi
kahvesever__ BIR_SIYAH__HIAYESI63 olduğu evet kusma aşırı olduğu hiç birşey yiyemiyordum 3 aya kadar sonra düzeldi
gunannesiii BIR_SIYAH__HIAYESI63 cinsiyetle alakalı olduğunu sanmıyorum ama benim de erkek şu an 28.haftamdayım bulantı iştahsızlık halsizlik hala devam ediyor bünye ile alakalı sanırım. Başlarda daha kötüydü tabi şu an kusmam azaldı çok şükür
sabirsizmomy BIR_SIYAH__HIAYESI63 Benim de bebeğim erkek şu an 38+0dayız ben yazdıklarınızın hiçbirini yaşamadım ama ilk 3 ay inanılmaz canım ekşi çekti. Peşpeşe 2 limon soyup yiyecek kadar hem de normalde tatlıya çikolataya bayılırdım ilk 3 ay ağzıma bile süresim gelmedi
Mltmsncn BIR_SIYAH__HIAYESI63 bulantı cok az oldu. İştahsızlık vardı. 3 aydan sonra oda bitti. Maşallah diyim
seymavardik BIR_SIYAH__HIAYESI63 Benim ilk 3 3 buçuk ayım mide bulantısı ile geçti ve aşırı derece de uyku yaptı bana gözlerim kapaniyordu isteyken kaç defa izin alıp uyumustum 🤭 4. Aydan sonra çok rahatladım biseyim kalmadı
Rukiyoloji BIR_SIYAH__HIAYESI63 ben kızıma gebeyken kusmaktan banyodan çıkıp salona gelemiyordum. Şimdi oğluma gebeyim 17. Haftanın içindeyiz çok şükür hiç midem bulanmadı 🙏🏻❤️
Nesrinimsi BIR_SIYAH__HIAYESI63 ilk haftalarda sabahları aç karnına kusma oluyordu ama halsizlik olmadı bel ağrısı çok yaşadım ben. İlk kızımda halsizlik, kusma, kilo kaybı, baş dönmesi herşey olmuştu 😄
Kraa195 BIR_SIYAH__HIAYESI63 4 ay kustum diğer kalan zamanlarımda uyudum 😂😂😂 simdi de sırt bel ağrısı öldürecek beni