Zambak55 Kiz işte derlee ya normalde erkek bebek tatlı yedirtir diye benimki hep ekşi yemek istedi .5 aydan sonra deli gibi çikolata isteği geldi 😁😁 bedenden bedene farklılık görüyo benim iki arkadaşım aynı ay hamile kaldılar şansa biri kusa kusa öldü 4-5 ay kustu öbürü hiç kusmadi ikisininkide kız