2609nrgl çok üzüldüm inşallah tez zamanda güzel haberini alırız kuzum . Tiroidine baktır mutlaka o yönden rahatsızlığıniz varmış sanırım öyle demiştiniz yine o yükselmiştir belki. Umarım her şey gönlünüzce olur üzülmeyin zamanı vardır bebisin gelmek için . Bende çok bekledim hemen olmadi herşeyin vakti zamanı var çok inanıyorum ona . Ve dua edin. Bide devamlı bebek bebek diye pskolojinizi de kendinize sartlamayin . Ben vazgeçtim demekki olmuyor vakti var dediğim ay hamile kalmıştım tamamen pskolojiyle alakalı