Kızlar bu ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım en son 29 kasımda prolaktin değerim normaldi 19.97 çıkmıştı bugün gebelik içinde kan verdim o daha çıkmamış ama bunlara da bakmışlar prolaktin 61,86 çıkmış bu ilaç ve iğneden olabilir mi ya da adetim yaklaştı onunla mı alakalıki