_hamisanne _Berna_ ah tabiki kızın yeri farklı ama.boylr yazınca linç yiyoruz 😁sağlıklı olsunlar inşallah artık kız doguruna kadar devam 😂😂
_Berna_ _hamisanne Linç yenecek bişi yok aslında. Kendileri sanki hiç istemezler yok şu olsun diye. Şimdi kız isteyenlere erkek denirse illaki içinde burukluk olur. Bi zaman geçince hiçbişey olmamış gibi millete laf söylüyolar saçma bence😏
_hamisanne _Berna_ haklısın bence de bende kız istiyordum hala istiyorum oğlum sağlıkla gelsin de inşallah ikinci kız olur 🤭
Nihal-7 _Berna_ benimki bu teoriye göre doğru gobegimin altında çizgi var sadece ve inşallah kızımız olucak 🥰
elftrndmrci _Berna_ çizgi göbeğimin hem altında hem üstünde😀 keşke bi kızım bi oğlum olsaydı, çünkü ben bidaha tövbe doğurmam😀😀😀 kızım olacak inşallah💜☺️