_Berna_ Kızlar duyduğuma göre göbek deliğinin üstünde çizgi olursa erkek, altiında olursa kızmış. Amcamın kızının 2 hamileliğinde altındaymış ikiside kız, halamın da üstündeymis onunda erkek oldu. Sizde nasıl? Gerçeklik payı var mıdır?
_Berna_ Ozee Benimde öyle altındaki baya belli de üzerindeki hafif silik gibi cinsiyette daha belli değil.13+4 olduk dün 2′li test yapıldı 2 hafta sonra sonuçları alırsın dediler. Belli olur mu ki o zaman?
_Berna_ Gulsurmeli Bana da pek gelmedi ama amcamın kızı ve halam öyle deyince ister istemez meraklanıyo insan😅
_Berna_ @_hamisanne Allatki çok belli üstte hafif var. Cinsiyet daha belli değil dün gittim ama sormadım. Eşim olmadan pek öğrenmek istemiyorum😊
_hamisanne _Berna_ ayyy nasıl dayandin 🤭Allah sağlıkla kucağını almaya nasip etsin gönlündeki olur inşallah ❤️
_Berna_ _hamisanne Tam soracaktım ama vazgeçtim. İlk gebeliğimde bebeğimi kaybettim o yüzden bu sefer eşimle beraber öğrenmek istiyorum. 2 hafta sonra belli olur mu ki? Eşimde işinden dolayı pek izin alamıyo
_hamisanne _Berna_ benim eşimde izin alamıyordu ama ben öğrendim dayanamadım🤭😁 13.haftada öğrendim yani erkekti ya belliydi zaten ama kızlar geç öğreniliyor diye biliyorum
_Berna_ _hamisanne Ay yok öğrenirsem bende dayanamam zaten😅 evet kız geç gösteriyormuş sanırım. Erkek olduğunu hoç anladınız mı veya belirtisi filan neydi
_hamisanne _Berna_ ya hiç ama hiç anlamadım ben malesef tam aksine kesim kız diyorsun içime doğuyordu ama erkekmis😁
_Berna_ _hamisanne Benimde içime erkek doğuyor ama kız çok başka bence ya🥰Sağlıklı olsun da bakalım🤲😊
_hamisanne _Berna_ ah tabiki kızın yeri farklı ama.boylr yazınca linç yiyoruz 😁sağlıklı olsunlar inşallah artık kız doguruna kadar devam 😂😂