Minigin_annesi0 özele mi gidiyorsunuz devlete mi .Ben özele gidiyorum bu yüzden mhrsden kadın doğumda girişim olmadı için yeşil alana kayıt açtırmak gerekiyormuş doktorum sıra alamazsan gel ben bakarım dedi ama bir perinatologun bakması daha sağlıklı olur dediği için sıra almaya calisiyorum