Kızlar bir buçuk aydır randevu gününü bekledim bugün gittim devlet hastanesi zulüm ya. Ben sadece gebeler giriyo sanıyodum yaşlısı genci farklı hastalıkları olanlar. Bir saat bekledim randevu saatim geçtiği halde. Gebe polk. Randevum vardı o geçti sonuç göstercektim doktordan rica ettim sağolsun tersledi öğleden sonra bakarım falan dedi. Bende sinirlendim eşimde gece vardiyasında geldi uykusuzdu beklemedim çıktım sinirle. Yani ultrason sonucunu gösteremeden eve geldim kızlar bir iki hafta sonra gitsem baktırsam ne olur ya 😓