mekutlu12 hamilemommy kızın o haftalarda tam net olması zor çünkü erkek olduğu halde daha cinsiyeti oluşmadığı için kız gibi görünüyo olabilir 🌸 bize de 14. Haftada kız gibi demişti 17. Haftada kesin kız dedi
ftmnr_drgt hamilemommy amin inşallah çok teşekkür ederim hepimizin sağlıkla kucağına almak nasip olsun , her şey gönlünüzce olsun 😊
hamilemommy gmzkcl oy maşallah bende 13 haftada gideceğim doktora inşallah o zaman görürüm ☺️Sizinki hemen gösterdi demekki
Kelebekk-0307 hamilemommy valla bizimki hiç kendini saklamiyor zaten bir de çok hareketli maşallah sanırım ondan kolay ve erken oldu öğrenmem
Bendiyebiri hamilemommy ben 16. Haftamda öğrendim canım 12 de gittim göstermemişti😂 çikolata etkili olabilir belki canım dene bi o şekilde
Dunyammf hamilemommy 11 Ci haftadan beri tahmini vardı ama bize söylemedi en son 14 CÜ haftada kızımı ogrendm☺️
Hilalbasak hamilemommy 12. Haftada doktorum kiz olacagini net bi sekilde soylemisti .Bacak acikligina baktik dumduzdu cunku😀😀
Havva-42 hamilemommy ben 12. Haftada öğrendim şuan 33 haftalığım ve değişmedi kızım olucak inşallah 🥰
Tubmavi hamilemommy Nutella yedim gittim 11+6 kıpır kıpırdı kızım doktor %70 kız dedi bi hafta sonda netleşecek inşallah yine bascam çikolatayı gitcem 😌
LadyAnne hamilemommy benim kızım 32+5 haftalikken gosterdi kac defa gittim hep sirti donuktu cikolata seker vs de yiyordum ama fayda etmdi hic umarim sizinki inat etmezde gösterir