hamilemommy 32.haftadan kızımla Merhaba, 12+2 de ikili tarama için gitmiştik hem muayne için, ailemizde yanımızdaydı hep birlikte görürüz dedik fakat göstermedi minik bize kendini , aslında doktorumuz gördü ama emin olmadan söylemek istemedi çikolata yiyip gitmiştim ama çikolata etki etmiyor doktoruma sordum çikolata yiyerek sadece 12+2 de gittim diğer tüm randevular yemeden gittim doktoruma söyledim çikolata yemeden geldim diye gerek yok çünkü çok hareketli bir bebek demisti gerçektende öyle en başından bu yana çok hareketli , 12+2 de baktık hareket halinde popo yukarda oynuyor hep görmek ne mumkun😊 14+4te sonuç alamaya gittik ilk ultrasonda göstermedi kendini ikinci ultrason için yarim saat bekledim doktorumuz girmeden göndermeyelim dedi günlerden 1 eylül saat 17.25 te kizimizi gördük eşimle öğrendik, aksamida ailelerimize supriz yaptık 17.haftadan beri hareketlerini hissediyorum ultrasonda ki hareketleri gerçekte hissetmek gerçekten çok güzel şimdi 32 yiz gelişimimiz 33+1 şeklinde 😊 uzun boylu gidiyoruz babamız uzun kızımızda uzun kilomuzda haftamıza göre önde gidiyor 8 ocakta minigimiz görmeye gideceğiz sonrasında zamam daralıyor artık beklemedeyiz, normal doğum dusundugum için minigim ne zaman gelmek isterse bekliyoruz 😊