Bu tür gönderiler hiç ragbet görmüyor ya 3-5 kişi yazıyor. Ama entrikalı ne varsa yuzlerce mesaj var. Tuhaf. Gönderiyi takip ediyorum bilgi edineyim diye 1-2şer kişi anca yazmış oluyor. Entrika okuyacak olsam dakikalar saatler geçiyor aynı başlıkta ne yorumlar ne yorumlar. 🤓