Benim doktorum tek doz önerdi diğer dozu da doğumdan sonra yaptır dedi ilk dozu da dün oldum 23+4 haftalık hamileyim çok şükür hafif kol ağrısı dışında birşey yaşamadım yaklaşık 3 hafta önce de tetanoz olmuştum onda ateşim bile çıkmıştı yalnızca tek hissediğim vurulduğum gibi hızlı hızlı bir iki tekme attı 😇