Brvndkm Sağlıklı olsunda fark etmez ikisi de evlat demek yerine neden bir ayrım yapar ki insanlar çok erkek istedi al oldu hayırlı olmadıktan sonra ne yapacaklar erkek evladı torunu her zaman hayırlısını istemeyi bilmeli insan yani, sende hiç takılma heyecanını yaşamaya bak valla