Serap_35 Hazniyee 4+5 ten selamlar yatakta geçiriyorum gebeliği bel ağrım var ara ara sizdede oluyor mu ikizde normal karşılıyorlar ama yine de korkuyorum tabi
Hazniyee Serap_35 hiç korkma canım cokk normal benımde var bel agırım var ıkız oldugumuz ıcın mı bılemedım 😂
Serap_35 Hazniyee doktorum ikiz olduğunuz için demişti ama aklıma gelince ultrasondaki halleri çok şükür çekicem o ağrıyı diyorum değer yani 😂👼👼