Merhaba 30 haftalık bir kız bir erkek yoldalar geliyorlar İnşallah acele etmezler. İlk başlarda çok kustum gebeyim diye sevinirken açlıktan ölüyordum 15/16 . Haftada geçti sonra ağırlaşmaya başladım riskleer daha çok tabiki pruluton Depot iğne kullanıyorum haftada bir 64 kilo ile başladık şuan 82 kiloyum mutluyum basenlerim kedi tırmalamis gibi çatladı karnımda da başlangıcı var Bio Oil çatlak kremi kullanılıyorum. Allah yardımcınız olsun inşallah vaktinden önce gelmezler 🙏🙏💐