Ufay doktorlar gerek yok diyor sağlıklı olan zaten saniyelik ulaşıyormuş ulaşması gereken yere. Ben ilk zamanlar uyguladım ama ne zaman amaaan uğraşamam dedim o an hamile kaldım elhamdulillah, kafana çocuk işi olarak sabitleme sen nasıl rahatsan öyle.