Hayırlı akşamlar her kese. ❤️
Kızlar an itibariyle 38+0 olduk.
Ara sıra regl sancıları gibi sancı giriyor.
Belimde vr karnımda ağrılar oluyor bazen.
1 aydan çok oldu geceleri uyuyamıyordum.
Son günler daha çok rahatsız olmaya başladım.
İlk hamileliyim ve tecrübesizim.
Bazı şeyleri anlayamıyorum.
Tuvalete çok çıkmaya başladım (ikisine de).
Doğuma yakın günlerde her kesde böyle oluyor mu?
Nişan ne zaman gelir?
Nasıl anlayacağım doğumun başladığını?