elifinilki27 birsusamtanesiydin Ya ben çok korkuyorum yanma falan olmasından teşekkür ederim cevapladığınız için 🙏🏻☺️
birsusamtanesiydin elifinilki27 İnşallah Doğum ve sonrası kolay geçer sizin için . Ama size tavsiyem Doğum esnasında bebeğinize dua edin emmesi ve sütünüzün gelmesi için . Bu ikisi gerçekten büyük kolaylık sağlıyor 😊
Elanrgndn birsusamtanesiydin benimde 14gun oldu doğum yapalı benim dikişimde düşmedi daha canım normal.
birsusamtanesiydin Elanrgndn Umarım bir an önce iyileşiriz 1 dikiş bile beni rahatsız ediyor iyi ki sezeryan olmamışım 😊
ipekveannesi birsusamtanesiydin kuruduğu için batıyordur. Baticon sürün sürekli daha çabuk kurur. Ben 14.günde atmaya başlamıştım
ipekveannesi birsusamtanesiydin benim 4 tane dikişim vardı 14.gunde kuruyup atmaya başlamıştım sizde bugün yarın atarsınız
elifinilki27 birsusamtanesiydin Zaten sırf bu yüzden deli gibi kilo aldım inşallah emer yavrum göğsüme masaj yapıyorum sütüm hemen geldin diye işe yarar inşallah
Helpmee Msl_ege ayy inanmıyorum halime şükür edeyim Gerçi bana estetik dikiş diyorlat kaç dikişim var bilmiyorum
birsusamtanesiydin elifinilki27 Doğumdan sonrası önemli .dogumdan sonra Rezene çayı , kaynar ve hoşaf İçin . Bulgur pilavı yeyin cok güzel süt yapıyor .
elifinilki27 birsusamtanesiydin Sanırım sütlaç da süt yapıyormuş doğru mu? Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim mutlaka not alıyorum