Ebrarliya
Bende Kenan beye gidiyordum pek memnun degildim şu 3 aydır hiç Selime hanımı yakalayamadım ya dogum da oluyordu yada gece nöbetinde kalmış oluyordu gündüz olmuyordu yarın son kez Selime hanıma gideceğim ama herkese farklı bilgi veriyorlar geçen biri daha yazmıştı buraya cok degil 3 5 gün olmadı Selime hanımdan fiyat atmış bazılarına da fiyat belli degil dediler bana da öyle dediler cözemedim